İade&Değişim Şartları

Önemli 1: Avva.com.tr üzerinden satın almış olduğunuz ürünleri (parçalı olarak veya tamamını), sipariş tarihinizden itibaren otuz (30) gün içinde kullanılmamış olması şartı ile tarafımıza göndererek değişim veya iade talebinde bulunabilirsiniz. Online alışverişlerde mağazalarımızdan herhangi bir işlem yapılmamaktadır.

Önemli 2: Trendyol.com, Hepsiburada.com, N11.com ve Morhipo.com üzerinden AVVA ürünlerini satın aldığınız takdirde, ilgili web sitesinin iade/değişim ve kargo şartlarına tabi olursunuz. Aşağıdaki yönlendirmeler yalnızca avva.com.tr siparişleri için geçerlidir (!)

Nasıl İptal, İade veya Değişim Yaparım?

1. Üyelik Hesabınızdan Online Talep Oluşturun

Sipariş iptali istekleriniz için üye girişi yaparak Hesabım/İade Taleplerim alanından online talep oluşturmanızı rica ederiz. Böylelikle işlemlerinizi daha hızlı tamamlayabiliriz.
Üye değilseniz, iade sürecinizi başlatabilmemiz için faturanız ile birlikte ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.

2. İçine faturanızı da koyarak paketi hazırlayın

Faturanızın alt kısmında yer alan iade&değişim bölümünü doldurun ve faturanız ile birlikte ürünleri orijinal ambalajında güvenli bir şekilde paketleyin. Faturanızı bulamıyorsanız, mail adresinizden e-arşiv faturanıza ulaşabilirsiniz veya 0850 360 28 82 No’lu müşteri hizmetlerimizden 7/24 destek alabilirsiniz.

3. UPS Kargo'yu arayarak adresinizden ücretsiz olarak alım talebinde bulunun

UPS Kargo’ya 444 00 66 ve 0850 255 00 66 telefon numaralarından veya whatsapp hattı 0530 524 93 33 'den ulaşarak iade kargonuz için kurye talebinde bulunabilirsiniz. Ayrıca paketin adresinizden alınacağı tarihi ve saati de belirtebilirsiniz. Tarafınıza gönderilecek kargo yetkilisine AVVA’nın ücretsiz gönderi kodunu (61YA32) belirtmeniz yeterlidir.

Online Depo İade Adresi

Basın Express Yolu

Cemal Ulusoy Caddesi No:49 34303

Yenibosna-Bahçelievler/İSTANBUL

Değişim Şartları

Satın alınan üründe sadece beden veya renk değişimi yapılmaktadır. Farklı ürün ile değişim yapılamamaktadır. Değişim yapmak istediğiniz ürünün kodunu, rengini ve bedenini faturanızda yer alan değişim bölümüne yazmanız ve değişim prosedürünü başlatabilmemiz için iade ürününüzü tarafımıza göndermeniz yeterlidir.

Sipariş İptali

Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin kargoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce Hesabım/İade Taleplerim alanından 'Sipariş İptali' talebi açmanız veya musterihizmetleri@avva.com.tr adresine iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği otuz (30) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz

Geri Ödeme

İadesi onaylanan ürününüzün tutarı yedi (7) iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz hesap veya kredi kartınıza aktarılacaktır ve tarafınıza sistemde kayıtlı olan mailiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.

Not: Bankanıza yapacağımız iadenin hesabınıza yansımasında yaşanacak olası gecikmelerden çalıştığınız banka sorumludur.