{alanadi} masaüstü bildirimlerine ekleyin.
{alanadi} özel fırsatlardan ve güncel kampanyalardan haberiniz olsun ister misiniz?
Daha Sonra
Evet
Kapat
Kapat
YENİ YIL HEDİYE REHBERİ 🎁
NEW YEAR
PARTİ
AW 24/25
YENİ SEZON
AVVA X MURATBOZ
REKLAM FİLMLERİMİZ 🎬
Şık Mısın? Rahat Mı?
Senin İçin Rahatlık Nedir?
İçimi Isıtır Dediğin Şey?
Kışın Vazgeçemediğin Şey?
Hayattaki En Değerli Şey?
Siyah Mısın? Beyaz Mı?
En Sevdiğin Duygu?
TÜMÜNÜ GÖR
ÇOK SATANLAR 🔥
Şişme Mont | Yelek
Kaz Tüyü Mont
Sweatshirt
Triko | Hırka
Gömlek
Pantolon | Jean
Eşofman Altı | Jogger
T-Shirt
Ceket
Ayakkabı | Sneaker
Aksesuar
Çanta | Valiz
AVVA SPORTS
OUTLET
Kategori Seçiniz
Size Özel Fırsatlar
Tüm Ürünlerde 2. Ürüne %20
3. Ürüne %30 4. Ürüne %40 İNDİRİM!
Tüm Ürünlerde 2000 TL'ye
400 TL Kupon: HEDİYE400
Yeni Sezon Seçili Montlarda
Sepette 1000 TL İNDİRİM!
Üyelere Özel %2 PARA PUAN
Detaylı Bilgi Al!
Üye Girişi
Üye Ol
Yardıma mı ihtiyacın var?
AVVA Asistan
Kampanya Bilgilendirme
Para Puan
Kargom Nerede
Sıkça Sorulan Sorular
Nasıl İade Ederim
Mağazalar
Sık Sorulan Sorular
Üye olmak ücretli midir?
Sipariş verebilmek, indirim ,kampanya ve promosyonlardan haberdar olmak ve sizlere sunmuş olduğumuz avantajlardan faydalanabilmek için hemen üye olabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için
tıklayın
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Sitemizde üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz.
Üye olanlar için telefon bilgisi neden isteniyor?
Bazı siparişlerin gerçek sipariş olmadığı, kullanıcının sadece deneme amaçlı sipariş vermesi gibi durumlarla karşılaşmaktayız. Takdir edersiniz ki bu tür işlemlerde, siz değerli müşterilerimize verdiğimiz hizmette performans kaybına yol açmaktadır. Siparişin gerçekten talep edilip edilmediğini anlamak amacıyla telefonla, sipariş veren müşterilerimizden onay almak durumundayız. Bu yüzden de sipariş verdiğinizde telefon bilginizi veriyor olmanız şartını aramaktayız.
Üye Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?
Hesabım > Üyelik Bilgilerim menüsünden bilgilerim kısmından bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Üye Şifremi unuttum, Ne Yapmalıyım?
Üye girişi kısmından Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-mailinize şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
İlk alışverişe özel 100 TL indirimden nasıl faydalanabilirim?
E-posta izni vererek üyelik işleminizi tamamladıktan sonra kullanabileceğiniz ilk alışverişe özel hediye çeki kodunuz:
hoşgeldin100
'dür. Bu kod ile 1500 TL ve üzeri ilk alışverişinizde 100 TL indirim kazanırsınız. Hediye çeki kodunu kullanmak için, sepet adımındaki 'hediye çekleri' hoşgeldin100 kodunu yazarak ekle demeniz yeterlidir.(Küsuratlı rakamlar kullanmamızdan dolayı sepetinizin en az 1500 TL olması indirimden yararlanabilmeniz için yeterlidir.)
Sitenizden Nasıl Alışveriş Yapabilirim ?/Siparişimi verdim şimdi ne yapmalıyım?
Sitemiz içerisinde satın almak istediğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize atınız. Ürün eklendiğinde karşınıza Alışveriş Sepetim ekranı çıkacaktır. Siparişinizi dört adımda tamamlayabilirsiniz. Almak istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi tamamlamak için "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız, ardından teslimatın yapılacağı adres, kargo bilgilerinizi giriniz, sonraki adımda ödeme bilgilerinizi giriniz ve sipariş bilgilerinizi gözden geçirerek sipariş sözleşmesi ve ön bilgilendirme formunu okuyup onayladıktan sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız. Siparişiniz tamamlandığında onay/teşekkürler ekranı açılacak ve onay/teşekkür e-maili gelecektir.
Alışveriş Sepeti nedir?
İnternet sitemize giriş yapıldıktan sonra seçerek almak istediğiniz ürünlerin toplu halde bulunduğu kişiye özel bir alandır. Siparişinizi vermeden önce sepetinize ekleme, çıkarma yapabilir, adetlerini değiştirebilirsiniz. Sepetiniz sistemden çıkmanız durumunda veya internet tarayıcınızı kapattığınızda dahi saklanır ve bir sonraki girişinizde kaldığınız yerden devam edebilirsiniz ancak ürünün ilgili stoğu sadece siz alışverişinizi tamamladığınız zaman tarafınıza ayrılacaktır.
Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
Kredi Kartı, GarantiPay ve Hepsipay ile ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Sipariş süreçleri nasıl ilerlemektedir?
Siparişinizi oluşturduktan sonra sırasıyla
Sipariş Alındı-Paketlendi-Kargoya Verildi-Teslim Edildi
olarak ilerlemektedir. Siparişiniz ile ilgili detaylı bilgi için
tıklayın
Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım ?/ Sanal Pos Güvenli midir?
İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimiz dünyaca ünlü güvenlik kuruluşu olan Rapid SSL tarafından korunmaktadır 256 bit'lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dâhil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır. Daha detaylı bilgi için
tıklayın
Aradığım Ürüne En Kolay Nasıl Ulaşabilirim?
Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuz dan, aradığınız ürünü arama penceresine yazıp 'Ara' tuşuna basmanız yeterli olacaktır. Böylece aradığınız ürüne hızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız.
Ya da üst menü den ve sol menüde filtrelerden ilgilendiğiniz ürünlere; renk, beden, kategori ve alt kategoriler vasıtası ile ulaşabilirsiniz.
Teslimat Süresi Nedir ve Teslimat Şekilleri Nasıldır?/ Ürünüm Ne Zaman Elime Gelir?
Siparişiniz alındığında otomatik olarak e-mail ile bilgilendirileceksiniz. Sipariş İzleme linkinden ilgili sipariş numarasını girerek siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişini verdiğiniz ve ödemesini yaptığınız ürünler hafta içi
24 Saatte
içerisinde özenle hazırlanarak kargo yetkililerine teslim edilmektedir. Kampanya dönemleri yaşanan yoğunluktan dolayı bu süre uzayabilmektedir.
Sitenizde Yaşadığım Problemler İle İlgili Kiminle İrtibata Geçeceğim?
Sitemizde yaşadığınız sorunlar ve önerileriniz için 0850 360 2882(AVVA) nolu müşteri hizmetleri hattını arayarak ya da
[email protected]
adresine e-posta göndererek yardım alabilirsiniz.
Sitenizde Satılan Ürünler Orijinal mi?
avva.com.tr AVVA markasının resmi satış sitesidir. Bu nedenle tüm ürünlerimizin tamamı orijinaldir.
Hangi kargo ile çalışıyorsunuz?Kargo Masrafları Ne Kadardır, Hizmet Bedeli Nedir?
Sürat Kargo ve Hepsijet ile çalışıyoruz. 2000 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde
KARGO ÜCRETSİZ
.2000 TL altında kalan siparişler için kargo ücreti 49,99 TL'dir.
Ürün İade Koşullarınız Nelerdir, Kaç İş Günü İçerisinde Ürünler Size Gönderilebilir?/İade ve Değişim Süreci Nasıl İşler?
Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan ,tahrip etmeden ,bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren on dört (14) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir.
İade ürün gönderimi yaparken, tarafınıza gelen SMS içerisindeki
‘’iade kargo kodu’’
ile birlikte en yakın
Sürat Kargo
şubesindeki kargo yetkilisine iade paketinizi teslim ederek gönderim sağlayabilirsiniz.(Not: İade süreciniz, ürünün online depomuza ulaşması itibariyle başlayacaktır.)
Değişim işlemimiz bulunmamaktadır. Sadece iade yapılmaktadır.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız
Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür
Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren 1 - 7 iş günü içerisinde alışveriş yapılan hesaba veya karta talimat verilir. İadenin hesaba yansıması bankaya göre farklılık göstermektedir.
Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade edilmeyecektir.
Yukarıdaki şartlara uygun olmayan hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.
Tarafımızdan banka hesabınıza veya kartınıza yapılacak iadeler çalıştığınız bankaya göre değişmekte olup ortalama 2 iş günü içinde hesabınıza yansımaktadır. Gecikme durumlarında bankanızı aramanız gereklidir. Siparişiniz ile ilgili "İptal Edildi" uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.
Ürünler Olmadığı Takdirde Değişim Yapılabilir mi?
Sitemizde moda ve giyim ürünleri satıldığından bu tür problemler yaşanabilir. Eğer satın aldığınız üründe bir beden problemi yaşarsanız ürünü iptal/iade şartlarına göre on dört (14) iş gününde tarafımıza göndererek iade sürecini başlatabilirsiniz.Değişim işlemimiz bulunmamaktadır.
Siparişimi İptal Ettirmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?
Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz paketlenmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişiniz Sipariş Alındı statüsünde iken
[email protected]
adresine iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği on dört (14) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz.