Ünvanı : {FIRMAUNVAN}
Adresi : {FIRMAADRES}
Telefon :{FIRMATELEFON}
Fax :{FIRMAFAX}
E-mail:{FIRMAEPOSTA}
MADDE 2 Alıcı Bilgileri
Adı/Soyadı/Ünvanı : {TESLIMATALICI}
Adresi:{TESLIMATADRES}
E-mail:{TESLIMATEPOSTA}
MADDE 3 - SÖZLEŞMENİN KONUSU
3.1 İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ("Sözleşme"),
yukarıda detay bilgileri bulunan Alıcı'nın, Satıcı tarafından işletilmekte olan
https://www.avva.com.tr web sitesi üzerinden yapmış olduğu ürünlerin
("Ürünler") satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı
Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 27 Kasım 2014 tarihli ve 29188
sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik
hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini düzenlemektedir.
3.2 Alıcı, satışa konu mal veya hizmetlerin temel
nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları ve satışa konu mal
veya hizmetler ile ilgili tüm ön bilgiler ve "cayma" hakkı konusunda
bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve
sonrasında mal veya hizmetleri sipariş verdiğini işbu Sözleşme hükümlerince
kabul ve beyan eder. https://www.avva.com.tr sitesinde ödeme sayfasında yer
alan Ön Bilgilendirme Formu ("Ön Bilgilendirme Formu") iş bu
sözleşmenin ayrılmaz parçasıdır.
MADDE 4 - YÜRÜRLÜK
İşbu Sözleşme Alıcı'nın Ön Bilgilendirme Formu'nda yer alan
bilgileri okuduğunu teyit etmesinin ardından www.avva.com.tr web sitesi
üzerinden siparişi tamamlanması üzerine ........ tarihinde kurulmuş ve aynı
tarihte yürürlüğe girmiştir. Sözleşmenin bir kopyası Alıcı'nın eposta e-posta
adresine gönderilmiştir.
MADDE 5 - TAAHHÜTLERİN GEÇERLİLİK SÜRESİ
Madde 6.1'te belirtilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan
edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar
geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar
geçerlidir.
MADDE 6 - TAAHHÜTLERİN GEÇERLİLİK SÜRESİ
6.1 Alıcı tarafından siparişi gerçekleştirilen Ürünlerin
detayları, vergiler dahil peşin satış tutarları ve adet bilgileri aşağıda
belirtilmektedir.
Tarih : {TARIH}
Ürün Adı
|
Adet
|
Toplam Ürün Tutarı
|
|
|
|
Ürünlerin cinsi ve türü,miktarı,marka/modeli rengi satış bedeli yukarıda
belirtildiği gibidir.
Ödeme şekli: {ODEMETIPI}
Teslimat adresi: {TESLIMATADRES}
{ODEMETIPI} ile Toplam {ODENENTUTAR}
6.2 Kargo Ücreti TL Alıcı tarafından ödenecektir. Satıcı'nın
kargo ücreti ile ilgili Alıcı'ya sağladığı imkan ve fırsatlar hali
müstesnadır.
6.3 Alıcı, kredi kartına taksitle yapılan alışverişlerde
ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından
ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve
temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin banka ve Alıcı arasındaki kredi kartı
sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bankalar ve
finansman kuruluşları gibi kredi kartı, taksit kart v.b. veren kuruluşlarca
sağlanan vadeli / taksitli ödeme imkanları bir kredi ve/veya doğrudan anılan
kuruluşça sağlanmış taksitli ödeme imkanıdır; bu çerçevede gerçekleşen ve
Satıcı'nın bedelini tamamen tahsil ettiği Ürünlerin satışları işbu Sözleşme'nin
tarafları yönünden taksitli satış sayılmaz, peşin satıştır.
MADDE 7 - ÜRÜNLERİN TESLİMATI
7.1 Ürün, Alıcı'nın belirttiği teslimat adresine veya
gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa, faturası ile birlikte paketlenmiş ve sağlam
olarak sipariş tarihinden itibaren en geç 30 gün içinde teslim edilir.
7.2 Ürün, Alıcı'dan gösterdiği başka bir kişiye/kuruluşa
teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul
etmemesinden dolayı Satıcı sorumlu tutulamaz.
7.3 Alıcı, Ürün'ü teslim aldığı anda kontrol etmek ve gördüğü
ayıpları derhal Satıcı'ya bildirmekle yükümlüdür.
MADDE 8 - GENEL HÜKÜMLER
8.1 Alıcı, www.avva.com.tr web sitesinde gösterilen
ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin
ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda satış için
gerekli teyidi verdiğini kabul eder.
8.2 Alıcı, bu sözleşmeyi elektronik ortamda teyit etmekle,
mesafeli sözleşmelerin akdinden önce adres, siparişi verilen ürünlere ait temel
özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, kargo / nakliye ücreti, ödeme ve
teslimata ilişkin bilgilerini doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş
olur.
8.3 Kargo firmasının, ürünü Alıcı'ya teslimi aşamasında
karşılaşacağı bizzat Kargo firmasının kusuru nedeniyle meydana gelen her türlü
sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün Alıcı'ya teslim edilememesinden dolayı
Satıcı sorumlu tutulamaz.
8.4 Satıcı, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz,
siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım
kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
8.5 Satıcı, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi
dolmadan haklı bir nedenle Sözleşme konusu malın tedarik edilemeyeceğinin
anlaşılması üzerine Alıcı'yı bilgilendirmek ve yazılı onayını almak suretiyle
eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
8.6 Satıcı, Ürünler'in teslim edilmesinin imkânsızlaşması
halinde durumu derhal Alıcı'ya bildirir ve varsa teslimat masrafları dahil
olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç 14
(ondört) gün içerisinde iade eder.
8.7 Ürünler'in teslimatı için işbu Sözleşme'nin elektronik
ortamda teyit edilmesi şarttır. Herhangi bir nedenle Ürün bedeli ödenmez veya
banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı başta Ürünün teslimi yükümlülüğü
olmak üzere işbu sözleşmeden kaynaklanan diğer tüm yükümlülüklerinden kurtulmuş
kabul edilir.
8.8 Ürün bedelinin herhangi bir sebepten dolayı Satıcı'ya
ödememesi halinde, Alıcı Satıcı'nın bildiriminden itibaren en geç 3 gün içinde
Ürünler'i tüm masrafları kendisine ait olmak üzere Satıcı'ya iade eder.
Satıcı'nın Ürün bedeli alacağını takip dahil diğer tüm akdi-kanuni hakları
ayrıca ve her halükarda saklıdır.
8.9 Ürün'ün normal satış koşulları dışında olağanüstü
durumlar (hava muhalefeti, deprem, sel, yangın gibi) nedeni ile 30 günlük süre
zarfında teslim edilememesi durumunda, Satıcı teslimat ile ilgili olarak
Alıcı'yı bilgilendirir. Bu durumda Alıcı siparişi iptal edebilir, benzer bir
ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sonuna kadar bekleyebilir. Sipariş
iptallerinde Ürün bedeli tahsil edilmiş ise iptalden itibaren 14 gün içinde
Alıcı'ya iade edilir. Kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de Alıcı kredi
kartına iade sureti ile yapılır.
MADDE 9 - CAYMA HAKKI
9.1 Alıcı mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde
Ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden
itibaren 14 (on dört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk
üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden
cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;
a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya
tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından
belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde,
tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim
aldığı gün esas alınır.
9.2 Alıcı, 14 (on dört) günlük süre içinde Satıcı'nın 1.
Maddede belirtilen adresine iadeli taahhütlü posta yoluyla, elektronik posta
veya Çağrı Merkezi Numarasından cayma bildiriminde bulunabilir. İşbu
bildirimden itibaren Satıcı, Alıcı ile irtibata geçerek ürünün Alıcı'dan
alınmasını sağlayabilir. Ancak; Satıcı Alıcı'ya bu yönde bir teklifte
bulunmadığı takdirde Alıcı, satın aldığı ürünü cayma bildiriminde bulunmasından
itibaren 10 (on) günlük süre içerisinde Satıcı'nın 1. Maddesinde belirtilen
adresine göndermek zorundadır.
9.3 İade işlemlerinin yapılabilmesi için Alıcı'ya
gönderilen ve iade bölümü bulunan faturada ilgili bölümlerin eksiksiz olarak
doldurulması ve imzalandıktan sonra Satıcı'ya gönderilmesi gerekmektedir.
9.4 İade edilecek Ürünler'in kutusu, ambalajı, varsa
standart aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
9.5 Satıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından
itibaren en geç 14 (ondört) günlük süre içerisinde toplam bedeli (Alıcı
tarafından Satıcı'ya ödenen tüm bedeller toplamı) ve Alıcı'yı borç altına sokan
belgeleri Alıcı'ya iade etmekle yükümlüdür.
9.6 Cayma hakkı nedeni ile iade edilen Ürünler'in kargo
bedeli Satıcı tarafından karşılanır. Alıcı, cayma hakkını kullandıktan ve
Satıcı'ya bu yönde bir bildirimde bulunduktan sonra satım konusu Ürün, Satıcı
tarafından Satıcı'nın anlaşmalı kargosu olan UPS kargo ile alınacaktır. Bu
durumda Alıcı, kargo bedelini ödemek zorunda kalmayacaktır. Ancak; Alıcı ürünü
kendisi iade etmek isterse, bu durumda yine Satıcı'nın anlaşmalı kargosu olan
UPS Kargo ile karşı ödemeli olarak ürünü Satıcı'ya göndermelidir. Aksi takdirde
Alıcı, Kargo bedelini ödemekle yükümlüdür. Ancak; UPS Kargo'nun Alıcı'nın
ikamet ettiği yerde şubesinin bulunmaması durumunda Satıcı, Alıcı'dan kargo
bedeli talebinde bulunamaz.
9.7 Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya
iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel
değildir. Ancak değer azalması veya iadenin imkânsızlaşması tüketicinin
kusurundan kaynaklanıyorsa Satıcı'ya malın değerini veya değerindeki azalmayı
tazmin etmesi gerekir. Malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik
ve bozulmalar değer azalması sayılmaz.
9.8 Satın almış olduğunuz ürünleri kullanılmamış
olması koşuluyla, 30 gün içerisinde faturanızla birlikte iade edebilirsiniz.
Beden değişimi yapmak istediğiniz ürünlerimizi mağazalarımızda dilediğiniz
bedeniyle değiştirebilirsiniz.
Mağazalarımızda renk ve beden değişimi dışındaki
değişimler yapılamamaktadır.
MADDE 10 - CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
Aşağıda belirtilen hallerde Alıcı tarafından Cayma hakkı
kullanılamaz:
a) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan
mallara ilişkin sözleşmeler.
b) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine
ilişkin sözleşmeler.
c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları
açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların
teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması
mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları
açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve
bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi
süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim
edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan
hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
MADDE 11 ŞİKAYETLER VE ÇÖZÜM YÖNTEMLERİ
Alıcı, satışa konu mal veya hizmet ile ilgili tüm öneri ve
şikayetlerini Satıcı'nın 1. Maddede belirtilen Çağrı Merkezi Numarasından ve
e-posta adresinden Satıcı'ya iletebilir. Satıcı, Alıcı tarafından iletilen her
türlü şikayet ve önerileri yasal sınırlar çerçevesinde inceleyerek sorunu
çözüme kavuşturmayı amaçlamaktadır. Tarafların Kanun ve ilgili Yönetmeliklerden
doğan her türlü hakkı saklıdır.
MADDE 12 Yetkili Mahkeme
Satıcı şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Gümrük
ve Sanayi Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal
sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu
yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine
yapabilir.
MADDE 13 Diğer Hükümler
Alıcı bu Sözleşme'de ve ayrılmaz parçasını oluşturan Ön
Bilgilendirme Formu'nda yazılı tüm koşulları ve açıklamaları okuduğunu, satış
koşullarının ve sair tüm ön bilgileri aldığını, incelediğini ve tamamını kabul
ettiğini beyan, kabul ve taahhüt eder. Satıcı : Avva E-TİCARET A.Ş
Alıcı : {TESLIMATALICI}
Tarih : {TARIH}