• ·        Üye olmak ücretli midir?

  • Sipariş verebilmek, indirim ,kampanya ve promosyonlardan haberdar olmak vesizlere sunmuş olduğumuz avantajlardan  faydalanabilmek için hemen üyeolabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın

          Üye olmadan alışverişyapabilir miyim?
    Sitemizden alışveriş yapabilmek için sistemimize üye olmanız siparişlerinizi daha rahat takip etmeniz ve sizlere daha iyi hizmet edebilmemiz için gerekmektedir.Sitemizden yapacağınız alışverişlerde sizlerin temel  bilgileri esasalınacağından dolayı sistem üye olmanız tavsiye edilmektedir.

  •       Üye olanlar için telefonbilgisi neden isteniyor?

  •       Bazı siparişlerin gerçek sipariş olmadığı, kullanıcının sadece denemeamaçlı  sipariş vermesi gibi durumlarla karşılaşmaktayız. Takdir edersiniz ki bu tür  işlemlerde, siz değerli müşterilerimizeverdiğimiz hizmette performans kaybına  yol açmaktadır. Siparişin gerçekten  talep edilip edilmediğini anlamak amacıyla telefonla, sipariş veren müşterilerimizden onay almak durumundayız. Bu yüzden  de sipariş verdiğinizde telefon bilginizi veriyor olmanızşartını aramaktayız.

          Üye Bilgilerimi NasılGüncelleyebilirim?                                                                    

    Üye Panelim menüsünden bilgilerim kısmından bilgilerinizigüncelleyebilirsiniz.

    Üye Şifremi unuttum, Ne Yapmalıyım?                                                                     

    Üye girişi kısmından Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-mailinize şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

    ·    Sitenizden Nasıl Alışveriş Yapabilirim ?/Siparişimi verdim şimdi neyapmalıyım?

    Sitemiz içerisinde satın almak istediğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize atınız. Ürün eklendiğinde karşınızaAlışveriş Sepetim ekranı çıkacaktır. Siparişinizi dört adımdatamamlayabilirsiniz. Almak  istediğiniz farklı bir ürün yok isealışverişinizi  tamamlamak için "Siparişi Tamamla" butonuna  tıklayınız, ardından teslimatın yapılacağı adres, kargo bilgilerinizi giriniz, sonraki adımda ödeme bilgilerinizigiriniz ve sipariş bilgilerinizi gözden geçirerek sipariş sözleşmesi ve ön bilgilendirme formunu okuyup  onayladıktan sonra "Siparişi Tamamla" butonunatıklayınız. Siparişiniz  tamamlandığında onay/teşekkürler ekranı açılacak ve onay/teşekkür e-maili gelecektir.

    ·     Alışveriş Sepeti nedir?                                                     

    İnternet sitemize giriş yapıldıktan sonra seçerek almak istediğinizürünlerin toplu  halde bulunduğu kişiye özel bir alandır. Siparişinizivermeden önce  sepetinize ekleme, çıkarma yapabilir, adetlerinideğiştirebilirsiniz. Sepetiniz  sistemden çıkmanız durumunda veya internettarayıcınızı kapattığınızda dahi  saklanır ve bir sonraki girişinizdekaldığınız yerden devam edebilirsiniz ancak ürünün ilgili stoğu sadece siz alışverişinizi tamamladığınız zaman tarafınıza ayrılacaktır.

    Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım ?/ SanalPos Güvenli midir?

    İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimizdünyaca  ünlü güvenlik kuruluşu olan Rapid SSL tarafındankorunmaktadır 256 bit'lik  SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisindekredi kartı numaranızı sizin  dışınızda kimse  görüntüleyemez,ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz  anda  numaranıza ait bilgilerşifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dâhil  olmak üzere üçüncü şahıslartarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya  ulaşılması mümkün değildir.Kart bilgileriniz sadece  siz ve banka arasındadır.  Daha detaylıbilgi için tıklayın

  • Aradığım Ürüne En Kolay NasılUlaşabilirim?

  •       Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuzdan, aradığınız  ürünü arama penceresine yazıp 'Ara' tuşuna basmanız  yeterli olacaktır. Böylece aradığınız ürünehızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız.
    Ya da üst menü den ve sol menüde filtrelerden ilgilendiğiniz ürünlere; renk, beden, kategori ve alt kategorilervasıtası ile ulaşabilirsiniz. 

  • ·     Teslimat Süresi Nedir ve TeslimatŞekilleri Nasıldır?/ Ürünüm Ne Zaman Elime Gelir?
     Siparişiniz alındığında otomatik olarak e-mail ilebilgilendirileceksiniz. Sipariş  İzleme linkinden ilgili siparişnumarasını girerek  siparişinizi takip edebilirsiniz.  Siparişiniverdiğiniz ve ödemesini yaptığınız ürünler en geç 
    1 ile 2 iş gününde kargoya teslim edilmektedir.İndirim ve promosyon dönemlerinde, teslim tarihi normalden uzun sürebilir.


    Nasıl Para Puan Kazanırım?/ Para Puanlarımı Ne Zaman Kullanabilirim?
    Para puan kazanmaya başlamak için önce üye girişi yapmanız gerekmektedir. Üyeler, her 100 TL ve üzeri alışverişlerinde sipariş tutarlarının %3'ü oranında para puan kazanırlar. 
    Puanlarınız 500 puan ve üzerinde olduğunda hediye çekine dönüştürerek kullanabilirsiniz. 100 puan karşılığı 1 TL'dir. Puanlarınız ve hediye çekleri sadece avva.com.tr 'den yapılacak alışverişlerde geçerlidir, nakite çevrilemez.

  • ·     Sitenizde Yaşadığım Problemler İle İlgili Kiminleİrtibata Geçeceğim?                                             

          Sitemizde yaşadığınızsorunlar ve önerileriniz için 0850 360 2882(AVVA)  nolu müşteri  hizmetlerihattını arayarak ya da musterihizmetleri@avva.com.tr adresine e-posta göndererek yardım alabilirsiniz.

    ·     Sitenizde Satılan Ürünler Orijinal mi?                                                                                                   

  •        avva.com.tr AVVAmarkasının resmi satış sitesidir. Bu nedenle tüm ürünlerimizin tamamı  orijinaldir.

    Hangi kargo ile çalışıyorsunuz?Kargo Masrafları Ne Kadardır, Hizmet Bedeli Nedir?                                                                          

  • UPS ile çalışıyoruz. 100 TL ve üzerialışverişlerinizde kargo ücreti ödemiyorsunuz. 100 TL ve altıalışverişlerinizde Türkiye'nin her yerine 8 TL kargo bedeli alınmaktadır. 

  • Ürün İade Koşullarınız Nelerdir, Kaç İş Günü İçerisinde Ürünler SizeGönderilebilir?/İade ve Değişim Süreci Nasıl İşler? 

    Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden//bozmadan, ürünükullanmadan teslim tarihinden itibaren otuz (30) günlük süre içindeteslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası ilebirlikte iade etmeniz gerekmektedir.

 

Ürün gönderimi yaparken, isterseniz UPS 'in 444 00 66numaralı telefonundan ulaşarak bulunduğunuz adrese kurye çağırabilirsiniz.Gelen kuryeye 7338VW cari kodlu AVVA İNTERNET için iadenizolduğunu söyleyerek iade/değişim paketinizi ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.Yine isterseniz size en yakın AVVA mağazasına ürünü teslim ederek, onlinedepomuza ulaşmasını talep edebilirsiniz. (Not: İade süreciniz, ürünün online depomuza ulaşması itibariyle başlayacaktır.)

 

  • Değişim için beğenilen ürünün, kargonun iade birimimize ulaşana kadar geçen süre içerisinde satışı gerçekleşebilir. Bundan dolayı değişim ürününün stoklardaki bulunma durumu hakkında garanti veremiyoruz. 

 

  • Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslimaldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslimalmayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının  görevini tamolarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız

 

  • Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesikabul edilmez.
    Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle vekullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari  değerindekikaybı tazminle yükümlüdür
    Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilenürün bize ulaştığı andan itibaren yedi (7) iş günü içerisinde ürün bedeli iadeedilir. 


  • Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma,kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve  ürünün müşteriyeteslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak vebedelini iade edilmeyecektir.
    Yukarıdaki şartlara uygun olmayan hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteritarafından ödenecektir.


  • Tarafımızdan banka hesabınıza veya kartınıza yapılacak iadeler çalıştığınız bankaya göre değişmekte olup ortalama 3 iş günü içinde hesabınıza yansımaktadır. Gecikme durumlarında bankanızı aramanız gereklidir. Siparişiniz ile ilgili "İptalEdildi" uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza  iadeedilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredikartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır. 

  • Ürünler Olmadığı Takdirde Değişim Yapılabilir mi?                                                                         

    Sitemizde moda ve giyim ürünleri satıldığından bu tür problemleryaşanabilir. Eğer satın aldığınız üründe bir beden problemi  yaşarsanızürünü iade ve değişim şartlarına göre otuz (30) iş gününde tarafımızagöndererek değiştirebilirsiniz.

    ·     Siparişimi İptal Ettirmek İstiyorum NeYapmalıyım?                                                                        

    Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden caymahakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin karoya teslim edildi bilgisi e-mail ilebildirilmeden önce musterihizmetleri@avva.com.tr adresine iptal  etmekistediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğersiparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu  gereği otuz (30) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz.