BİZ KİMİZ

Avva kurulduğu yıldan itibaren zamansız koleksiyonları ile “smart casual” yaklaşımın Türkiye erkek giyim kategorisindeki öncüsü olmuştur. Avva tasarımlarında şıklığı ve rahatlığı buluşturmayı, modern dünyanın ihtiyaçlarına karşılık gelen; gündüzden geceye, günün her anına uyan, konforun ön planda olduğu bir stil sunar.

Genç, sofistike ve güncel yaklaşımıyla; “Hayatın her anında AVVA” mottosunu benimseyip, stil sahibi erkeklerin ruhunu yansıtan bir moda dili oluşturmaktadır.

Tasarım ve müşteri odaklılık hedefiyle hızla büyüyen markamız; 2021 sonu itibariyle Türkiye’nin 40 ilinde 101 mağazasıyla ve 18875 m2 satış alanına ulaşmıştır.

Avrupa, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Balkan ülkeleri olmak üzere; 16 ülkede, 39 konsept mağazasıyla ve 4000’in üzerinde satış noktasıyla moda severlerle buluşmaktadır.

Kilometre Taşları

 
  • 1979: İsmail Atik tarafından 1979 yılında Sultanhamam Rızapaşa Han’da kurulmuştur.


  • 1983: Dido Konfeksiyon şirketinin kuruluşu ile kadın giyim alanında toptan ticarete başlanmıştır.


  • 1987: Dido Konfeksiyon Fransa ihracatı ile Avrupa pazarına açılmıştır.


  • 1993: Rusya pazarında ihracat yapılmaya başlanmıştır.


  • 2000: Şirketin 2.kuşak temsilcilerinden Volkan Atik tarafından AVVA markası kurulmuştur. İlk erkek koleksiyonu oluşturularak, kadın moda kategorisinden erkek moda kategorisine geçiş yapılmıştır.


  • 2002: İstanbul Cevahir’de ilk perakende mağazası açılmıştır.


  • 2007: İlk bayilik Ankara’ya verilmiştir.


  • 2009: Avva.com.tr internet satış sitesi açılmıştır.


  • 2010: Turquality destek programına dâhil olunmuştur.


  • 2014: Kurumsallaşmada yeni döneme geçilmiş ve mağazalaşma operasyonlarına hız verilmiştir.