HAKKIMIZDA

 

Erkek giyimine yeni bir anlayış getirerek moda dünyasında iddialı bir çıkış yapan AVVA, genç, sofistike, güncel ve özgün çizgisiyle çok kısa sürede stil sahibi erkeklerin ruhunu yansıtan farklı bir moda dili oluşturdu.


AVVA, dünya modasında bir Türk markası olarak beğeni toplamaya devam ederken, özgün tasarımları ve kalite anlayışıyla, kısa zamanda Türkiye tekstil sektörünün de en önemli markalarından biri oldu. 


AVVA'nın kurulduğu 2000 yılından itibaren dünya genelinde yakaladığı itibar ve ticari başarı ile markanın doğduğu ülke olan Türkiye'de de yatırımlarını sürdüren Dido Group; AVVA'yı gerek şirket, gerekse bayi mağazaları aracılığıyla Türkiye'de de güçlü ve bilinen bir marka konumuna getirdi. Markanın Türkiye genelinde 60, yurtdışında ise 20 concept mağazası bulunuyor.


Bugün Almanya, Romanya, Özbekistan, Rusya, Ukrayna, Suudi Arabistan, Fas, Mısır, Suriye ve Libya'da mağazaları olan, Amerika'da 600'ün üstünde satış noktası bulunan, 120 ülkede tescillenmiş bir marka konumuna gelen AVVA, dünya genelinde 4 binin üzerinde noktada moda severler ile buluşuyor.


ABOUT US

 

AVVA, which had a assertive entrance bringing a new conception to men's wear, has composed an genuine fashion language, that is reflecting men's spirit, who have style, by the sophisticated, young and trendy collections.


AVVA has become one of the most important brands of Turkish textile sector, with its genuine designs and quality, while continuing to get admiration in fashion globally as a Turkish brand.


Dido Group has continued it's investments in Turkey, with the prestige and commercial success gained globally since 2000 and took AVVA in a strong and well known position in Turkey with franchise and own stores. The number of concept stores Avva has is, 60 in Turkey, 20 in abroad.


Today, AVVA is a brand which has stores in, Germany, Romania, Uzbekistan, Russia, Ukraine, Saudi Arabia, Morocco, Egypt, Syria and Libya, whose products are sold in more than 600 points in USA, being a registered brand in 120 countries, and its products has been sold in more than 4000 corners in all over the world.